Hundar är livet!!

Hundar är livet!!

tisdag 12 juni 2012

Härliga hundliv!!

Mjukstartat lite simträning i regn! ;) Hundarna njöt till fullo iaf! En ny badanka har vi även införskaffat¡! Vi döpte honom till Affe!!

Tessla har fått vara med och träffat äkta milko kossor! Det var läskigt! I utbyte mot ko terapi så ska jag klicka in väldens sötaste å busigaste ponnypojke!! Kul ska det bli!!

Är så himla nöjd över min lilla plupp Tessla! Går framåt i hagen för var dag som går! Målet vi har just nu är lugnt och sansat, flanker och fösning! Bäst känsla får vi i hörnövningen!!
Men det går även bra på halvcirkeln mot staketet men tendensen för tösen att börja skära in ökar redan där så vi jobbar på med flabkeringen! Känslan är enorm när kontrollen infaller sig!! :) Samarbetet och kommunikationen börjar ta fart mellan mig å min fina prick!! ;) Njuter i fulla drag!!
Har även fått hjälp av min snälla far att påbörja takbygget på fårens vindskydd! Tur att jag har en sådan duktig embalachsnickare till pappse!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar