Hundar är livet!!

Hundar är livet!!

söndag 9 februari 2014

Snön kom och snön gick igen & vi har sjukstuga här hemma!

Var det allt vi fick se av vintern?! Det var en kort härlig vinter och jag kan gärna ta vår nu!!! Hoppas verkligen att de närmaste månaderna kommer gå i rasande fart för snart åker min fina fluff ifrån mig på lite.... "Semester"? Eller arbetsläger? Vilket förhoppningsvis innebär att ta hand om ett gäng härliga valpar! Magen växer så det knakar på henne i alla fall. Min lilla fluffiga hungriga tjockisvovve! ;) har en sådan separationsångest att jag undrar om jag gjort rätt väl.... men när jag får se de små liven som gömmer sig där inne så hoppas jag att jag tycker att det är värt det! Å framförallt när jag får hem en liten mini Tessla!! Ska bli såå spännande!!

Lucas och jag har fått sällskap av pappsen som ska vara med oss i minst tre månader nu pga en stor knä operation, rätt mysigt faktiskt trots att det betyder att jag har nästintill två bebisar att ta hand om... Men helt klart värt det! :)

Jag har även börjat fila på födelsedagspresenter! Snart blir jag ännu lite större!! ;) undrar just vad jag ska bli när jag blir stor... Tänkte börja med att önska mig ett brukshinder av pappa så att jag kan bli en riktig elitförare och även fixa upp oss i lydnadseliten... Eller iaf börja med ett LP3! Är helt klart dax för det inom detta år! Momenten kan vi ju, bara finslipning och uthållighet som ska till! Kul kul kul som sagt hoppas verkligen att dessa närmaste månaderna går i rasande fart!!! Men kan troligtvis inte bli långtråkigt med en så cool unge som Lucas i alla fall! Älskade unge!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar