Hundar är livet!!

Hundar är livet!!

torsdag 13 februari 2014

Nu hoppas vi på vår!!

Leriga lerigare lerigast!! Promenader i dagsläget är riktigt grisiga! Härligt med lite vårkänsla!

Tessla blir tjockare och tjockare, ska bli så spännande å se vad som finns där inne!! Hon kommer bli hämtad på söndag och får sedan spendera resten av tiden på Stjernborgens kennel. Å jag har redan grym separationsångest!!! Usch!! Men men får förhoppningsvis tillbaka dubbel lycka! :) å så har jag ju älskade Lucas och en hel del plugg att sysselsätta mig med.... Men min älskade lilla fluff då... Tur är väl att hon kommer ha en del att stå i! ;)

Å Lucas han bara växer och växer! Längtar nå enormt tills jag är färdigpluggad så jag kan ägna ännu mer tid till att pussa på honom, min Goa unge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar