Hundar är livet!!

Hundar är livet!!

tisdag 10 juni 2014

Tiden bara flyger iväg!

Valpen växer bäbisen växer skolan närmar sig sitt slut examinationen den sista borde bli klar snart men varför HÄNDER ingenting? Datorn skriver inte..... :(

Barnmat har gjorts in på sena timmen, hundar och barn har varit på äventyr. Polisen har knackat på dörren och meddelat att inbrott har begåtts hos grannen! Usch för idioter som stjäl! Tur att jag har måånga hundar!!!!

Ungdomsläger som jag ska vara delaktig i har börjat planeras och mannen i huset har börjat jobba.... Men jag då... Ska skriva sista och förhoppningsvis min livs sista examination! Men inget händer, längtar bort bort bort! Lucas å jag vill haa sommarlov! Ingen av oss tycker om plugg :( urk.... Men Snaaart är det över!!! =D ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar